AdVertiser

BannerFans.com Cara-cara menjadi agent Ads4Bucks kami:- (1) Register di http://www.ads4bucks.com/?r=gxM2t4K24wtVZm9 (2) login agent bahagian Malaysia site dari Malaysia, jika lain negara Worldwide site (3) klik close[x], di bawah menu web ads4bucks klik bahagian MENGENAI ads4bucks. (4) klik DAFTAR SEKARANG SEBAGAI AGENT ADS4BUCKS! (5) Setelah isi semua maklumat peribadi anda , sila buat pembayaran (6) Sila ym saya >auraseri86(yahoo) untuk mendapatkan no.akaun supaya pembayaran dapat dilaksanakan. Harap maklum! sekian , Terima kasih.

Janji Diikat Kata Di Kata

Author: KakSeri // Category:

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Pada halaman ini Kak Seri bukan nak menunjuk kak seri serba pandai dalam memasak. Pada ruangan ini KakSeri nak berkongsikan bersama pada sahabat dan adik-adik tip-tips, petua-petua, resepi mudah dan segala variasi keperluan rumahtangga yang terjamin selamat dan selesa. Kepada pasangan yang sedang bersedia untuk ke gerbang mahligai atau pasangan pengantin yang baru dinobatkan baru membina mahligai sudah tentunya anda rasa gelisah bagaimana nak sedia segala keperluan isi rumahtangga terutamanya bagi kaum hawa khususnya. Kalau en.abang-abang anda sudah tertentu tidak sabar-sabar hendak menikmati juadah yang disediakan oleh isteri...kan~ Biasalah , kalau yang baru berumahtangga tentu adik-adik semua berasa agak kekok ketika di dapur. Jangan anda rasa malu atau segan dengan suami, elok berbincang dan sama-sama membuat kerja di dapur...tak salah kan.
Kak Seri berharap anda dapat memanfaatkan tips, petua,resepi,dan faktor sekitar dapur dan isi rumah yang seharusnya kita titik beratkan. Wasalam....

0 Responses to "Janji Diikat Kata Di Kata"

Post a Comment